Utsatt årsmøte i JF - Kommune

Publisert 13.05.2022

Styret i Juristforbundet – Kommune har valgt å utsette årsmøtet i seksjonen til 25.-26. januar 2023. Årsmøtet er lagt til Stavanger. Som vanlig kombineres årsmøtet med en tillitsvalgtkonferanse, dit alle tillitsvalgte i seksjonen vil bli invitert.

Innkalling med program blir sendt ut i god tid.

Årsmøtet var først datert til høsten 2022. Pandemien har ført til utsettelser og opphopning av mange begivenheter i Juristforbundet i denne perioden, bl.a. landsmøtet og Juristkongress, i tillegg til flere kurs og samlinger for tillitsvalgte. Styret ønsker at de tillitsvalgte i
Juristforbundet – Kommune skal kunne delta også på andre arrangementer, og da ble kjøreplanen for tett.

Dette betyr at årsmøtet gjennomføres senere enn det vedtektene for seksjonen legger opp til. Forutsetningen for utsettelsen er at medlemmene aksepterer dette utfra begrunnelsen som er gitt. Hvis noen har innsigelser, er det fint om dette meldes til Juristforbundets sekretariatet snarest mulig og senest 17. juni. I så fall vil det bli lagt opp til et forenklet digitalt årsmøte.