Medlemstilbudet fra Handelsbanken er åpnet

Publisert 01.04.2019
Magne Skram Hegerberg,  sammen med rådgiver Marita Brennslett Leine, og Helen Lande Hegge, Handelsbankens ansvarlige for avtalen med Juristforbundet.
Juristforbundets generalsekretær Magne Skram Hegerberg meldte seg som første kunde gjennom samarbeidsavtalen med Handelsbanken da tilbudet åpnet. Han har overført sitt kundeforhold til Handelsbanken og får dermed de svært gode betingelsene og tjenestene som Juristforbundet har forhandlet frem.

– Vi mener at vi har fått landets beste bankavtale for medlemsorganisasjoner, sier generalsekretær Magne Skram Hegerberg.

Han viser til at Juristforbundets medlemmer får betingelser som er like gode eller til dels bedre enn dem andre organisasjoner får med sine avtaler. Dessuten har Handelsbanken er meget kundevennlig betjeningskonsept.

I toppsjiktet på kundetilfredshet

Handelsbanken er Norges fjerde største bank med hele 49 kontorer rundt i landet. Banken ligger helt i toppsjiket hos Norsk kundebarometer 2018 når det gjelder kundetilfredshet, godt foran alle de større bankene.

I Handelsbanken får alle kunder sin egen kunderådgiver og personlig oppfølging. Banken har ikke salgsmål, bonus, kundeprogrammer eller andre elementer som påvirker den personlige servicen til hver kunde. Handelsbanken er dessuten kåret til Nordens mest solide bank og verdens tredje mest solide.

Les hva Handelsbanken tilbyr Juristforbundets medlemmer