Mange benytter medlemsfordelene fra Handelsbanken

Publisert 23.06.2020

Dag Tjernsmo, direktør i Handelsbanken, og Magne Skram Hegerberg, generalsekretær i Juristforbundet.

Hele 2700 medlemmer har valgt å benytte Juristforbundets medlemsfordeler på banktjenester etter at samarbeidsavtalen med Handelsbanken kom på plass for 14 måneder siden.

– Vi er svært fornøyde med at så mange medlemmer har valgt å benytte seg av de gode fordelene hos Handelsbanken, sier generalsekretær Magne Skram Hegerberg. – Medlemmene behøver ikke forhandle lånerenten med banken selv – det har vi allerede gjort for dem, sier han.

Gode betingelser og personlig service
Medlemmene i Juristforbundet får svært gode betingelser hos Handelsbanken. Boliglånsrenten er rekordlav, og medlemmene får nå blant de aller beste betingelsene i markedet. Alle kunder i Handelsbanken får også sin egen kunderådgiver og personlig oppfølging.

Banken med de fornøyde kundene
Handelsbanken ligger helt i toppsjiktet innen kundetilfredshet hos Norsk kundebarometer 2020, godt foran alle de større bankene. Banken er Norges fjerde største bank med 45 kontorer over hele landet. Handelsbanken er kåret til Nordens mest solide bank og er også en av verdens mest solide banker.