Kurs i forhandlinger for tillitsvalgte i Spekter

Kvinne holder forhandlingskurs

Foto: Istock/Izusek

Juristforbundet, Econa, Samfunnsviterne, Tekna, NITO, Naturviterne, Tannlegeforeningen, Legeforeningen, Farmaceutene og Samfunnsøkonomene inviterer til kurs i forhandlingsteknikk for tillitsvalgte i Spekter 22. - 23. mars.

Start: 22.03 kl. 11:00
Slutt: 23.03 kl. 16:00

Clarion Hotel The Hub
Biskop Gunnerius gate 3, 0106 OSLO
Påmeldingsfrist
13.02 kl. 12:00

Kurset er beregnet på både nye og mer erfarne tillitsvalgte. Kurset gir en kort innføring i Spekterområdet, herunder avtaleverk og forhandlingsmodell. Det vil være en gjennomgang av tallgrunnlag og sentrale begreper, med hovedfokus på forhandlingsteknikk i lokale forhandlinger. Dag 2 vil det være et forhandlingsspill hvor det gjennomføres en «reell» forhandling, med arbeidsgiver og arbeidstakerparter.

Her er programmet.

Juristforbundet dekker reise, kursavgift og kost på kurset. Vi understreker at det er bindende påmelding. Praktisk informasjon fremkommer av deltakerbekreftelsen som sendes ut ved påmeldingsfristens utløp.

Etter påmelding vil du motta kursbekreftelse med mer info om gjennomføring av kurset. Påmeldingsfrist er så snart som mulig og senest 13. februar.

Har du spørsmål knyttet til kurset, programmets innhold eller andre praktiske utfordringer? Ta kontakt med Alma Dizdar på kurs@juristforbundet.no

Vi gleder oss til å se deg på kurs!

Kursnummer 2023506