Vinterseminar for bedriftsjurister

Foto: Istock/Eerik

Er du jurist eller advokat i privat næringsliv? Da har vi gleden av å invitere deg til Bedriftsjuristenes årlige vinterseminar, som arrangeres i Oslo fra 23. -24. mars.

Oppmøtested 23. mars kl 15: Statnett, Nydalen Allè 33.
Alle må ha med gyldig legitimasjon. Førerkort på mobil er ikke å anse som slik gyldig legitimasjon for inngang hos Statnett.

Start: 23.03 kl. 15:00
Slutt: 24.03 kl. 15:00

Radisson Blu Hotel Nydalen
Nydalsveien 33, 0484 OSLO
Påmeldingsfrist
01.03 kl. 12:00

Dokumentasjon for registrering av etterutdanningstimer:

Invitasjon

Presentasjon fra Erik Bruun

Presentasjon fra Jan Bråten

Presentasjon fra Hans Augun Parmann og Siv Snipsøyr

Presentasjon fra Svein Terje Tveit

Presentasjon fra Hanna Beyer Olaussen og Tove Øymo

Presentasjon fra Ingvild Hanssen - Bauer

Presentasjon fra Eivind Vesterkjær og Wenche Sædal

Denne konferansen er for bedriftsjurister som ønsker å utvikle seg, lære mer, utvide nettverket sitt og diskutere med andre interne rådgivere.
​​​​​​​

I år innleder vi Vinterseminaret med et besøk hos Statnett 23. mars, hvor vi får høre om det grønne energiskiftet, beskyttelse av kraftsystemet i usikre tider og hvordan man ser for seg å håndtere fremtidens strømmarked. Som vanlig gleder vi oss til å avslutte bedriftsbesøket og første dag med vinsmaking og en god middag på Radisson Blu Hotel Nydalen.

Fredag 24. mars ser vi frem til den årlige oppdateringen innen kontraktsrett, samt foredrag om bærekraft og konkurranserett. Etter lunsj ønsket vi i år å se litt på praktiske problemstillinger knyttet til de tidlige faser av et samarbeid. Vi får høre om ny lov om forretningshemmeligheter og om det fortsatt er behov for NDA’er. Vi får gode råd om hvordan eierskap til IP kan og bør reguleres i samarbeidsprosjekter. Og: Hvordan opprettholdes rådgiverhabiliteten i en konkurranse når bedrifter som ønsker å delta har vært rådgiver for / samarbeidet med offentlige myndigheter ved utformingen av konkurransegrunnlaget?

Her finner du programmet

Vel møtt og vi gleder oss til å se deg i Oslo!

Start: 23. mars kl 15
Slutt:
24. mars kl 15
Sted: Radisson Blu Hotel Nydalen, Nydalsveien 33, 0484 Oslo
Påmeldingsfrist: 1. mars kl 12
Det er bindende påmelding etter påmeldingsfristens utløp. Oppgi eventuelle allergier i kommentarfeltet ved påmelding.
Arrangør: Bedriftsjuristene
Kursnummer: 239009

Pris:

Alternativ 1: Kurs og lunsj: 1000 kroner
Alternativ 2: Kurs, lunsj og middag: 2000 kroner
Alternativ 3: Kurs, lunsj, middag og overnatting: 3700 kroner

Husk å oppgi hvilket alternativ som er ønsket i kommentarfeltet, og om giro skal sendes til privat adresse eller til arbeidsgiver. Husk også å oppgi eventuell annen betaler/fakturamottaker/ressursnummer/bestillingsnummer osv.

Reise:
Reiseutgifter dekkes av den enkelte deltaker. Reisende må selv ordne egen reiseforsikring.

Obligatorisk etterutdanning
Medlemmer av Advokatforeningen som deltar fysisk på arrangement i regi av Juristforbundet for å få etterutdanningstimer, må selv registrere dette på Advokatforeningens "Min side" eller selv holde oversikt over timene på annen måte. Bekreftelse vil bli sendt deltakerne etter endt arrangement. Husk å ta vare på dokumentasjon som invitasjon/program osv.