Nettverkssamling i regi av Helseforetakenes Juristforening

Foto: iStock/Christian Kirshbom

Velkommen til Nettverkssamling i regi av Helseforetakenes Juristforening 14.-15. september.

Start: 14.09 kl. 11:00
Slutt: 15.09 kl. 15:30

Britannia Hotel
Dronningens gate 5, 7011 TRONDHEIM
Påmeldingsfrist
15.06 kl. 12:00

Som kjent ble vår planlagte nettverkssamling 2020 på Britannia hotell i Trondheim avlyst som følge av pandemien. Men styret gir ikke opp, og har nok en gang gleden av å invitere dere til Nettverkssamling på samme sted. Noen vil si at Britannia Hotel er Norges mest luksuriøse hotell og har til og med sin egen TV-serie.

Ved å legge samlingen i midten av september håper vi på at nær sagt alle har blitt vaksinert og at smitteverntiltakene er minimale. Britannia Hotel vil sørge for at alle gjeldende smitteverntiltak følges. Som vanlig har vi satt sammen et godt faglig program rettet inn mot våre arbeidsfelt, særlig med fokus på sentrale temaer innenfor helserett, arbeidsrett og anskaffelses-/kontraktsrett. I tillegg vil vi få et innblikk i vurdering av prosessrisiko samt et blikk inn i fremtidens arbeidsmarked for jurister.  Som vanlig vil det bli tid til sosialt samvær og mingling, samt en festmiddag hvor vi får besøk av komiker og journalist Are Sende Osen.

Se program

Det vil bli utdelt deltakerliste på samlingen. Ønsker du ikke navnet ditt på listen, må dette skrives i kommentarfeltet ved påmelding eller i egen e-post.

Påmeldingsfrist: 4. juni 2021 kl 12 - Det er begrenset antall med plasser.

Medlemmer av Helseforetakenes juristforening blir prioritert ved at det kun åpnes for påmelding for våre medlemmer frem til 20.mai. Etter dette blir påmeldingen åpnet for alle medlemmer av Juristforbundet.

Pris:
Alternativ 1: Hele arrangementet med overnatting: 4500 kroner
Alternativ 2: Dagpakke 14. september: 1200 kroner
Alternativ 3: Dagpakke 15. september: 1200 kroner
Alternativ 4: Dagpakke 14. september + middag 14. september: 2700 kroner
Alternativ 5: Dagpakke 14. september + middag 14. september + dagpakke 15. september: 3900 kroner
Alternativ 6: Dagpakke 14. september + dagpakke 15. september: 2400 kroner
Alternativ 7: Hele arrangementet ikke-medlem/ordinær pris: 8500 kroner

Husk å oppgi hvilket alternativ som er ønsket i kommentarfeltet, og om giro skal sendes til privat adresse eller til arbeidsgiver. Husk også å oppgi eventuell annen betaler/fakturamottaker/ressursnummer/bestillingsnummer osv.

Hvis behov for overnatting fra 13. september til 14. september, kan dette bestilles av kurssekretær. Men overnattingen må dekkes av den enkelte deltaker og gjøres opp direkte med hotellet ved ankomst.

Spørsmål til arrangementet kan sendes til arrangement@juristforbundet.no merket kursnummer 2021942.
Kurssekretær er Anne Haltuff Njåmo, tlf: 92 46 33 75.

Reise
Reiseutgifter dekkes av den enkelte deltaker. Reisende må selv ordne egen reiseforsikring.

Avbestillingsvilkår:
Påmeldingen er bindende etter påmeldingsfristens utløp. Men
dersom vi som arrangør må avlyse samlingen grunnet nasjonale eller regionale smitteverntiltak vil hele deltageravgiften bli refundert.

Obligatorisk etterutdanning
Medlemmer av Advokatforeningen som deltar fysisk på arrangement i regi av Juristforbundet for å få etterutdanningstimer, må selv registrere dette på Advokatforeningens "Min side" eller selv holde oversikt over timene på annen måte. Bekreftelse vil bli sendt deltakerne etter endt arrangement. Husk å ta vare på dokumentasjon som invitasjon/program osv.

Kursnummer 2021942