Christian Selen, styremedlem

Selen er ansatt som advokatfullmektig i Arkitektenes fagforbund siden 2016. Han jobber mye med individuell- og kollektiv arbeidsrett i tillegg til mye generell fagforeningsarbeid. Selen er også medlem i Akademikernes statsutvalg.

Majken Elisabeth Bie, styremedlem

Bie jobber i Advokatfirmaet Hammervoll Pind AS der hun hovedsakelig arbeider med entrepriserett, fast eiendom og offentlige anskaffelser. Tidligere har hun jobbet i Omsorgsbygg Oslo KF som er en av Norges største byggherreorganisasjoner. Fra dette arbeider har hun god erfaring fra større investerings- og rehabiliteringsprosjekter, både med utforming av kontrakter og juridisk ansvar for anskaffelsesprosjekter.

Sigurd Kinge, styremedlem

Kinge jobber advokat for Næringslivets Hovedorganisasjon (NHO) Arktis, og bistår alle medlemmer tilknyttet NHO og de underliggende landsorganisasjoner som er lokalisert i Nordland, Troms, Finnmark og Svalbard med arbeidsrettslige problemstillinger. Tidligere har han jobbet som advokat i Advokatfirmaet PwC AS.

Kinge har foreningserfaring fra tidligere verv som bl.a. styreleder i studentorganisasjonen Juristforeningen i Tromsø, og som regionleder i ungdomsutvekslingsorganisasjonen Youth for Understanding (YFU).

Emma Madeleine Berg, styremedlem

Berg jobber som juridisk rådgiver på Oppgjør Personforsikring i Danica Pensjon (Danske Bank). Hun har tidligere jobbet som advokatfullmektig ved Advokatservice i Trondheim, og som saksbehandler ved Sør-Trøndelag tingrett.