Vinterseminar for bedriftsjurister

iStock | Mr Twister

Er du jurist eller advokat i privat næringsliv? Da har vi gleden av å invitere deg til Bedriftsjuristenes årlige vinterseminar som arrangeres 23. og 24. januar 2020 på Fornebu.

Start: 23.01 kl. 15.00
Slutt: 24.01 kl. 15.00
Scandic Fornebu
Martin Linges vei 2, 1364 FORNEBU
Ordinær pris: 3 850,-
Medlemspris: 3 850,-
Påmeldingsfrist
20.12 kl. 12.00

Denne konferansen er for bedriftsjurister – og advokater som ønsker å utvikle seg, lære mer, utvide nettverket og diskutere med andre interne juridiske rådgivere. Vi har med oss ledende spesialister som vil gi oss en den årlige oppdatering på aktuelle rettsområder for bedriftsjurister, som blant annet kontraktsrett, compliance, selskapsrett og GDPR.

Videre tar vi et steg inn i Cyber Space med Nasjonal Sikkerhetsmyndighet og de nye krav som kommer i sikkerhetsloven for private virksomheter.

Vi gjentar også suksessen fra fjorårets vinterseminar, og har lagt inn et bedriftsbesøk i programmet torsdag 23. januar på Engineerium på Fornebu, hvor Aker Solutions vil gi oss innblikk i hvordan deres juridiske avdeling arbeider, om grenseoverskridende prosjekter i og utenfor Europa – hvilke compliance utfordringer finnes det og hvordan løser Aker Solution disse, og ikke minst hvordan banebrytende digitalisering i et konsern kan gi juridiske utfordringer og store muligheter. Etterpå blir det både omvisning og vinsmaking før vi beveger oss til Scandic Fornebu for festmiddag.

Se program her.

Praktisk informasjon
Deltakeravgiften på 3850 kroner inkluderer festmiddag og overnatting. Prisen er den samme om du velger å overnatte eller ikke. Påmeldingen er bindende, og eventuelt forfall må meldes innen påmeldingsfristens utløp. Reiseutgifter betales selv.

Obligatorisk etterutdanning
Arrangement i regi av Juristforbundet vil normalt oppfylle kravene til obligatorisk etterutdanning for Advokatforeningens medlemmer. Du kan selv velge om du vil registrere kursdeltakelsen på Advokatforeningens "Min side", eller dokumentere det på annen måte. Du må uansett ta vare på dokumentasjonen.

Kursnummer 2020902