AVLYST | Juristforum: Endringer på jobben – Hva med meg og min karriere?

Velkommen til Juristforum i Oslo 18. mars.

Foredraget vil bli holdt av Juristforbundets karriererådgiver Inger-Christine Lindstrøm, og handle om endringer på jobben og i arbeidslivet.

Forumet er åpent for alle medlemmer.

Start: 18.03 kl. 08:30
Slutt: 18.03 kl. 09:45

JUS Lab
Kr. Augustgt. 7B, 0164 OSLO
Påmeldingsfrist
11.03 kl. 14:00
Arbeidslivet er i endring

Vi må regne med både små og store omstillinger og endringer i løpet av yrkeslivet vårt. Noen ganger opplever vi at endringene er positive og nødvendige. Andre ganger oppleves det ikke slik. Hva er grunnen til at vi opplever endring så forskjellig?

Hva kan vi gjøre for å komme best mulig gjennom endringer på jobben og ellers i livet? Foredraget handler om våre reaksjoner på endringer. Hvordan forstå hva som skjer når det kommer endringer bedre, og hvordan leve med dem på best mulig måte.

Kort om foredragsholder

Inger-Christine er en erfaren foreleser. Hun har blant annet bred erfaring som karriereveileder både for Juristforbundet sine medlemmer og i en rekke andre sammenhenger. Lindstrøm har også erfaring som HR- og endringsleder og har arbeidet med rekruttering. Hennes frokostseminar treffer alltid godt og er en populær møtearena i Juristforbundet.

Mer om Inger-Christine sin bakgrunn finner du på hennes LinkedIn-profil.

Praktisk informasjon

Registrering fra: kl. 08.00

Servering: Enkel frokost og kaffe/te

Sted: Juristenes Hus/JUS Lab, Kristian August gate 7B, Oslo (inngangen til det nye lokalet er gjennom bakgården)