Juridiske tankebobler: Kommersielle forhandlinger for jurister

Velkommen til Juridiske tankebobler: Kommersielle forhandlinger for jurister med Stein-Erik Mellemseter, daglig leder i Alpha Negotiations og foreleser i forhandlinger på BI. Kveldens foredrag er det tredje i rekken til Juridiske tankebobler - en arrangementsserie rettet mot jurister i privat sektor.
Start: 25.03 kl. 17:00
Slutt: 25.03 kl. 19:00

Høyres Hus
Stortingsgaten 20, 0117 OSLO
Påmeldingsfrist
20.03 kl. 12:00

Foredraget vil være et praktisk rettet foredrag om kommersielle forhandlinger for jurister, og vil blant annet omhandle suksesskriterier for forhandlinger, informasjon som kilde til makt, verdiskaping i forhandlinger, og hvordan mangel på rasjonalitet kan utnyttes. Tilhørerne engasjeres med spill, utfordringer og øvelser som gir dem praktisk anvendbar kunnskap om forhandlinger.

Arrangementet er gratis for medlemmer av Juristforbundet. Innregistrering, tapas og drikke fra kl 16.30.
Arrangør: Forum for Privatansatte

Om foreleseren:
Stein-Erik Mellemseter er daglig leder i konsulentselskapet Alpha Negotiations og foreleser i forhandlinger ved Handelshøyskolen BI.
Mellemseter arbeidet i bank og finans i Norge og internasjonalt i 17 år. I Nordea Markets fremforhandlet han rentebytteavtaler for milliardbeløp årlig. I Alpha Negotiations forhandler han fram større avtaler på vegne av sine oppdragsgivere. På BI holder Stein-Erik et femdagers kurs for forhandlere i en av Norges fem største bedrifter. Han skriver også kommentarer om forhandlinger i E24.

Obligatorisk etterutdanning
Arrangement i regi av Juristforbundet vil normalt oppfylle kravene til obligatorisk etterutdanning for Advokatforeningens medlemmer. Du kan selv velge om du vil registrere kursdeltakelsen på Advokatforeningens «Min side», eller dokumentere det på annen måte. Du må uansett ta vare på dokumentasjon.

Kursnummer 2019956