Juristforbundet – Student

Som studentmedlem får du mange gode medlemsfordeler. Du har alltid Juristforbundet i ryggen. Vi støtter deg fra første dag på studiet og gjennom hele karrieren. Sjekk tilbudene og meld deg inn!

Bli studentmedlem – gunstige fordeler gjennom hele studietiden
JAN16

Sjekk tilbudene og meld deg inn nå!
Praksisplasser, skriveplasser m.m.
DES12
Nær halvparten av alle jurister får jobb før de er ferdige med studiene. Samtidig viser undersøkelser Juristforbundet har gjort at det kan ta lang tid å få jobb for studenter som er sent ute med jobbsøkingen. Stadig flere får sin første jobb gjennom direkte kontakt med arbeidsgiver, og praksisopphold og skriveplasser kan åpne veien for en god start i yrkeslivet.
Artikkel
Hva er egentlig Juristforbundet og andre ofte stilte spørsmål.
OKT16
Vet du hva Juristforbundet er? Eller blander du iblant med de andre tilbudene til jusstudenter? Bruk noen minutter på å lese gjennom våre 7 ofte stilte spørsmål og få mer ut av medlemskapet ditt!
MAR17
Innkalling til ekstraordinært årsmøte i Juristforbundet – Student 2017
Det innkalles med dette til ekstraordinært årsmøte i Juristforbundets studentseksjon tirsdag den 28. mars 2017 klokken 09.00. Møtet avholdes på Universitetet i Tromsø. Fullstendig innkalling med sakspapirer er sendt seksjonsstyret i Juristforbundet – Student.
JAN17
«I år skal jeg klare å…» – 9 nyttige tips for 2017
Har du planer eller nyttårsløfter som gjelder studiene dine eller framtiden din? Ønsker du forbedring på andre områder i livet? Vi har samlet 9 nyttige råd. Ta gjerne for deg ett av punktene og gjennomfør det som er nyttig for deg. Når det er fullført, kan du sette i gang med neste område. Husk at du kan sette i gang gjennom hele året!
Ingvild Janne Tørlen

Markedskoordinator