Medlemsfordeler

Juristforbundet arbeider for at du som medlem skal få optimale lønns- og arbeidsvilkår. Vi tilbyr også relevante medlemsfordeler og gunstige rabattavtaler.

Bruk medlemskapet ditt – det lønner seg!

Lønn og arbeidsvilkår
Juristforbundets årlige lønnsstatistikk og lønnskalkulator er unike verktøy for både ferske og erfarne jurister. Bruk muligheten til å sjekke din lønn mot andre jurister.

Vi tilbyr også råd og støtte om ansettelses-, lønns- og arbeidsforhold, samt kurs og utvikling av tillitsvalgte med forhandlingsstøtte både lokalt og sentralt.

Karriere og kompetanse
Juristforbundet hjelper deg gjennom hele karrieren. Vi har egne tilbud for studenter, for nyutdannede og for erfarne jurister om du trenger karriereutvikling, personlig rådgivning eller faglig påfyll.

Du kan velge fra et bredt tilbud tilpasset din situasjon:

Juristforbundets advokatkontor
Trøbbel på jobben? Du kan få gratis juridisk bistand i saker som angår arbeidsforholdet ditt. Våre dyktige advokater er eksperter på arbeidsrett og juristers arbeidsliv.

Tidsskriftet Juristkontakt
Du mottar Juristkontakt 9 ganger i året. Juristkontakt er magasinet for hele Jus-Norge.

Gunstige rabattavtaler

Bank og forsikring
Spar penger på svært gode betingelser på bank- og forsikringstjenester gjennom ditt medlemskap i Juristforbundet.

• Danske Bank tilbyr at du som medlem i Juristforbundet til enhver tid har blant markedets beste betingelser på lån. Tilbudet gjelder også din ektefelle/samboer.
  • Juristforbundet Forsikring tilbyr svært gode betingelser og rådgivning om dine forsikringer. Forsikringsproduktene er levert av Storebrand.

Andre rabattavtaler
• Europcar – 20 % rabatt i Norge og 10 % rabatt i utlandet
• Norgesenergi – topp 5 garanti på strømavtale
• Universitetsforlaget – 20 % rabatt på juridiske tidsskrifter
• Krogsveen – godt tilbud ved salg og 2 gratis visninger
Circle K – rabattert drivstoff og andre fordeler
• Thon Hotels – opptil 30 % rabatt på hoteller i hele Norge.

Juristforbundet er medlem av hovedorganisasjonen Akademikerne og har over 20 000 medlemmer.

Har du spørsmål? Ta kontakt med oss på 40 00 24 25 eller medlem@juristforbundet.no.

Bli medlem          Bli studentmedlem

Foto: istock.com/AZarubaika