Bank og forsikring

Publisert 28.08.2017 kl 11:30
Medlemmer i Juristforbundet får svært gunstige betingelser på bank- og forsikringsprodukter fra Danske Bank og Storebrand. Vi er trygge på at de nye avtalene sikrer deg som medlem gode betingelser på bank- og forsikringstjenester fremover.

Bank
Danske Bank garanterer at du som medlem i Juristforbundet til enhver tid har blant markedets beste betingelser på lån. Din ektefelle/samboer får akkurat de samme gode fordelene. Som kunde i Danske Bank får du også en rekke fordeler som f.eks Norges beste kredittkort med bensinrabatt, reiseforsikring og ID-tyverisikring. Medlemmer i Juristforbundet får også tilgang til et eget VIP-team.

Oppdag mulighetene med Danske Bank

Ta gjerne kontakt med oss hvis du har spørsmål eller ønsker tilbud på lån:
Telefon 05550.
E-post 05550@danskebank.no

Forsikring
Medlemmer i Juristforbundet får svært gunstige betingelser på forsikring gjennom Juristforbundet Forsikring. Forsikringskontoret gir deg svar på alt du lurer på, mulighet til å kjøpe forsikringer og hjelp til å si opp eksisterende forsikringer du har i andre selskaper. Forsikringsproduktene leveres av Storebrand.

> Benytt deg av Juristforbundets medlemstilbud på forsikring og vær trygg på at du har gjort et godt valg!

Ta gjerne kontakt hvis du har spørsmål eller ønsker tilbud på forsikring:
Juristforbundet Forsikring.
E-post: forsikring@juristforbundet.no

"Juristforbundet har inngått avtaler med Danske Bank og Storebrand om nye medlemstilbud på bank- og forsikringstjenester – enda bedre enn før. Jeg anbefaler deg å sjekke hva du kan spare. Kanskje tjener du inn hele medlemskontingenten?"

- Magne Skram Hegerberg, generalsekretær Juristforbundet